Pozycjonowanie stron

Oferujemy profesjonalne usługi pozycjonowania stron internetowych, dzięki którym Twoja strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na więcej ruchu i potencjalnych klientów.

Nasze usługi obejmują optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek, pozyskiwanie linków z innych witryn, a także prowadzenie analiz i raportów na temat skuteczności działań.

demo-attachment-172-Group-46

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych, inaczej zwane SEO (ang. Search Engine Optimization), to proces dążenia do uzyskania jak najwyższej pozycji strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, na dane słowa kluczowe. Celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności strony i pozyskanie jak największej liczby odwiedzających.

Kto będzie odpowiedzialny za pozycjonowanie Twojej strony?

Piotr

Strategia pozycjonowania i rozwoju Twojego biznesu jest po stronie Piotra, który w branży jest od ponad 5 lat i pracował dla lidera sprzedaży opon w Polsce. Oprócz tego zajmuje się pozycjonowaniem lokalnych firm na terenie Bydgoszczy z branży technicznej, przemysłowej, motoryzacyjnej oraz hotelarskiej.

Piotr porozmawia z Tobą o celach jakie stawiasz swojemu biznesowi i zaproponuje ścieżkę jak dojść do zwiększenia liczby klientów, sprzedaży czy po prostu liczby odwiedzin Twojego serwisu WWW. Dzięki temu, że będzie się tym zajmowała jedna osoba, wiesz że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik.

Co wchodzi w skład pozycjonowania?

Działania SEO mające na celu zwiększyć widoczność Twojej strony lub sklepu internetowego w bezpłatnych (organicznych) wynikach wyszukiwania składają się z dwóch obszarów działań

Działania on - site

Działalność on - site w SEO to między innymi publikowanie nowych i odświeżanie starych treści w oparciu o wyszukiwane słowa kluczowe, optymalizacja kodu strony, w celu poprawy szybkości działania strony internetowej. Ponadto przy większych serwisach działania on - site to poprawa linkowania wewnętrznego w celu optymalizacji crawl budgetu.

Działania off - site

Po drugiej stronie medalu działań SEO znajduje się off - site. Są to wszystkie czynności i procesy odbywające się poza stroną internetową Klienta. Są to między innymi: budowanie profilu backlinków (linków przychodzących) w celu zwiększenia autorytetu domeny oraz publikowanie treści gościnnych na portalach. Do działań off-site można zaliczyć rozwijanie wizytówki Google.

Jakie są etapy pozycjonowania?

Audyt SEO
25%
Research słów kluczowych
35%
Przygotowanie strategii
40%
Publikowanie wartościowych treści
50%
Link building
65%
Analiza dotychczasowych działań
75%

Warto pamiętać, że pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to ciągły proces. W przypadku dużych przedsiębiorstw, które poruszają się w szerokiej tematyce pozycjonowanie może być procesem ciągłym, ze względu na ciągle zmieniające się algorytmy Google oraz otoczenie przedsiębiorstwa. Warto pamiętać, że raz napisany artykuł nie powinien zostać zapomniany. Twoja konkurencja przygotuje nowszą wersję artykułu na ten sam temat i wyrzuci Cię z TOP 1 wyników wyszukiwania. Google „lubi” gdy na stronie cały czas coś się dzieje, zatem proces pozycjonowania to ciągła walka z algortymami Google.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron?

Zobacz o ile zwiększyliśmy ruch na stronach naszych Klientów

wykres
Kancelaria Rachunkowa, która posiadała stronę kilka lat, ale nikt nie pracował nad pozyskaniem ruchu. Dzięki naszym działaniom ruch wzrósł o 2610%.
wykres
Zwiększyliśmy ruch na stronie o 30% mierząc rok do roku poprzez optymalizację poprzednich działań.
Strona nowej usługi na rynku polskim w zakresie księgowości dla konkretnej grupy zawodowej.
wykres
Dystrybutor materiałów konstrukcyjnych i wyrobów gumowych, który posiadała podstawowe opisy na swojej stronie poprosił nas o pomoc. Efektem kilku miesięcy prac jest wzrost ruchu rok do roku o 101%.